zaterdag 19 september 2009

Challenge bij It's Scrap Time

Hallo,

Kaartje gemaakt voor de challenge bij It's Scrap Time.

Voor mij de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe.

Maar ik moet zeggen dat ik het super leuk vond

om te doen. En ga er zeker nog eens aan mee doen.

Het papier is van My Mind's Eye.

Stempel afdrukje van Sarah Kay, is altijd zo schattig!!

Ingekleurd met derwent potloden en doezelaars.

Takjes met de pons gemaakt en verder afgewerkt

met bloemen en roosjes die ik een keer bij

It's Scrap Time heb besteld.

Echt een aanrader om iets bij hun te kopen.

Super goede service, en je hebt je spullen heel snel in huis.

Aan de binnen zijde van de kaart heb ik een gedicht gemaakt.

Gelukkig met jou!!!

Veel Liefs

Jolanda

3 opmerkingen:

  1. hoi Jolanda:)
    ik vind je kaartje heel mooi geworden:)
    ik ga ook met challenge bij its scrap time meedoen:)
    wordt voor mij de tweede keer dta ik met z'n wedstrijd mee doe;)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pracht kaart Jolanda
    ik hoe wel van de Sara Kay`s
    mooi en gevoelig gedicht heb je erin geschreven!!!!

    liefs sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Kaartje!!
    Bedankt voor het mee doen aan onze Challenge.
    Liefs Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen