dinsdag 15 september 2009

Leuke opberg dozen..............

Hallo,

Ik was al een poosje op zoek naar dozen om mijn spellbinders, stempelafdrukjes
en stempels in op te bergen.
Maar kon niets vinden, of ze waren veel te groot (en te duur ) of te klein waar ik ze voor wilde gebruiken.
Ben iemand, die altijd alles netjes bij elkaar wil opbergen!
Wilde eigenlijk effe witte dozen zodat ik ze zelf lekker kon pimpen.
Nou loop ik vanmiddag even bij de ACTION binnen.
Zie ik daar toch leuke dozen te staan in drie verschillende maten,bekleed en al en dacht meteen aan mijn spulletjes!!!
Nou wat willen we nog meer, en de prijs was eigenlijk een lachertje.
Ik durf het bijna niet aan jullie te vertellen.......
€2,99





Ik heb er maar gelijk 3 stuks meegenomen.

Bij thuis komst natuurlijk gelijk kijken of mijn magneet matjes

die ik bij Nicole Verkooijen heb gekocht er in paste.....

Moet van de bovenkant 1cm afsnijden, maar dat is geen probleem,

ze zijn dan nog groot genoeg voor je Spellbinders.

Ga er alleen wel op zetten wat ik er in ga stoppen, maar doe er verder niets meer aan.

Vind ze zelf wel toppie zo!!

Ik hoef me eigen dus niet te vervelen vanavond,

ga lekker mijn dozen vullen Hihihihihi

Iedereen nog een hele fijne avond

Veel Liefs
Jolanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten