zondag 13 september 2009

Super gezellig weekend achter de rug !!!

Gister avond een gezellig feestje gehad.
Toon & Wilma vierde hun verjaardag.
En niet zo maar een verjaardag, nee ze zijn samen 100 jaar geworden.
Abraham & Sara.
Dus gister ochtend nog maar even mijn creatieve hersens laten kraken..
(Hahahahahaha)
En ik aan da slag, ik wilde niet zomaar een kaartje... maar wat dan?
Het is een cadaeu doosje geworden.




Ik heb er een bijpassende label bij gemaakt met een leuk gedicht.
Echt gericht op hun beide.

Aan de achter zijde van de label had ik nog de nodige Euro's bevestigd.
Een folie papiertje erom heen en we konden op pad!!!

Kreeg gister avond al gelijk hele leuke reactie op mijn creativiteit!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, dus laat gerust een berichtje achter.
Veel Liefs!!
Jolanda












1 opmerking:

  1. Heel leuk, jammer van de typefout op de label bij versterken er staat nu verstreken

    BeantwoordenVerwijderen