vrijdag 18 september 2009

twee kaartjes.........


Hallo allemaal,
Vandaag 2 kaartjes gemaakt met mijn aankopen uit Rijswijk.
Heb wat oudere challenges van Double Dutch gebruikt, omdat ik
het wel erg leuke schets vond.
Nogmaals een afdrukje van Motivit gebruikt,
wordt er een beetje verliefd op Hahahaha.
De bloemen heb ik gemaakt met de Shapeabilities
Flower Creations, en de takjes met een pons.


2 de kaartje..........
Bij deze kaart is het een afdrukje van Magnolia geworden,
oooow....... die lekkere dikke Olifant.
Beide ingekleurd met mijn potloden en doezelaars.
De tekst is gemaakt met Eline's Vintage stempels.
Ik heb weer lekker zitten freubelen al zeg ik het zelf,
en ben tevreden met wat het is geworden.
Ik ben benieuwd of jullie er ook zo over denken,
dus een reactie van jullie is welkom.


Wil iedereen een prettig weekend wensen,
en vooral weer veel creatieve uurtjes.

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda ik vind ze beide heel erg schattig,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda ik heb je vraag beantwoord over dat je fotos te groot worden,ik hoop dat je erwat aan hebt en anders zoeken we gewoon verder,groet Mus,zou zeggen,probeer het maar eens,succes.

    BeantwoordenVerwijderen