donderdag 28 januari 2010

Award's gekregen





Hoi,hoi

Deze award's heb ik van Angelique gekregen. Heel erg bedankt Angelique, ben er echt enorm blij mee!!

Nu moet ik 7 dingen vertellen die ik leuk vind, nou komen ze aan:
1)Ik ben heel gelukkig getrouwd met Frank.
2)Samen hebben we een schat van een zoontje Giovanni.
3)Giovanni is een erg bijdehand manneke.... maar kan ook echte ondeugende jongens streken uithalen. haha moet iets in zitten toch!!
4)Ik ga ook heel graag met mijn gezinnetje lekker op vakantie en we zijn dan ook vrij regelmatig onderweg. Lekker even alles van je afzetten.
5)Na 3D kaarten en borduurkaarten ben ik ook met het scrapvirus besmet!!
6)Stempels inkleuren met oa potloden, copic en beginnend met distress neemt toch nu wel het meest van mijn hobbytijd in.
7)Ik vind het altijd super leuk om al jullie reacties te mogen lezen op mijn blog.

Nu moet ik ze aan 7 personen geven.... wat is dat moeilijk zeg. Ik vindt eigenlijk dat jullie ze allemaal verdienen.
Maar ik moet een keuze maken:
Marianne
Ellen
Riet
Karin
Linda
Astrid
Kevin

Iedereen heel veel plezier ermee!

Veel Liefs,Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel Jolanda voor de award,ik ben er zeer vereerd mee.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda

    Dat is wel heel erg leuk, dankjewel!! Ik ga het gelijk op mijn blog zetten.

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Jolanda,


    Gefeliciteerd met je award, leuk om te krijgen, he.


    Gr.helga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je award, en ik ben zeer vereerd dat ik hem van je krijg dank je wel, en ik ga hem zo vlug mogelijk op mijn blog plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Jolanda! Wat een verassing! Super leuk dat ik hem van je door krijg! Bedankt. Ga hem morgen gelijk op mijn blog zetten! En jij uiteraard ook gefeliciteerd met je Awards!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen