woensdag 3 maart 2010

Gek op kaartjes.....




Deze keer een kaartje gemaakt met een Wiff off Joy stempel...... hihi toen ik deze zag was ik helemaal verkocht.
Deze lag al een hele tijd op de stapel om er een kaartje mee te maken... maar telkens kwam het er maar niet van! Er zijn ook zo veel leuke stempels waar ik helemaal gek op ben.
Het papier weet ik helaas de naam niet meer van...... kwam het tegen in de doos met restjes... ook dat moet een keertje op!!
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de copic markers.
Verder een bloem, een lintje en wat strass steentjes.
Wala klaar was tie voor mij....

Bedankt weer voor het langs komen en ik wens jullie nog een hele fijne dag!!

Groetjes,Jolanda

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en ja dat is
    echt een hele leuke stempel

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o die is Super !!! wat een leuke stempel !
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, mooie stempel inderdaad zeg. Liefs daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje is prachtig geworden en wat een mooi stempeltje.
    Ja ik ken het die restjes papier zou ik ook eens moeten doen eerst de restjes op maken.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi dat ben ik ook gek op kaartjes, en die stempel vind ik dan ook supers en de kaart die je eronder hebt gemaakt ook, en superrr gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje Jolanda en een geweldige stempel.
    Ja de restjes moeten ook op maar nieuw is altijd leuker hihi.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel leuk kaartje geworden Jolanda!! Ook erg mooi ingekleurd!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Jolanda!!
    Heel mooi ingekleurd

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Jolanda, je kaartje ziet er weer super uit! Mooie kleurcombinatie! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, en bedankt voor je leuke reactie.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk en mooi kaartje Jolanda! En je Cablebox van je vorige bericht is ook heel gaaf geworden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Jolanda, met superleuke stempel.

    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen