zondag 18 april 2010

Lief.......



Weer een kaartje met een magnoliaatje gemaakt!
Ingekleurd met disstres
Papier is van basic grey
Randpons van martha stuward
Een lintje en roosjes verwerkt

Afgelopen donderdag ben ik weer een dagje naar Angelique geweest om het disstres boekje te maken. Hihih nu heb ik alle 3 haar boekjes gemaakt!!
Langs deze weg wil ik Angelique nogmaals bedanken voor haar gastvrijheid en de super leerzame en gezellige dag. Ook de andere damens natuurlijk die er waren. We hebben hard gewerkt en lekker zitten kletsen met elkaar maar helaas is mijn boekje nog niet helemaal klaar.
Ik ga proberen het van de week af te maken, en dan zal ik het aan jullie laten zien.

Volgens mij is mijn probleem met mijn teksten op mijn blog verholpen. Ik denk dat ik er nu achter ben wat het probleem was........ ik had standaard tekst vertaler aan staan... die ik er nu af heb gehaald en nu lijkt het toch weer goed te zijn.

Iedereen nog een hele fijne zondag!!

Groetjes,Jolanda

12 opmerkingen:

  1. ooow gelukkig, je praat weer "normaal" hihihi.. wauuw zeg wat een prachtige kaart heb je gemaakt! leuk hey dat je nu alle drie de boekjes hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Jolanda, heel mooi.
    En ik ben heel benieuwd naar je creatie van Angelique.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje is het en ik heb
    ook alle drie de boekjes echt heel leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een LIEF kaartje geworden.

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig kaartje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Jolanda, Wow ziet er echt super mooi uit! Mooi ingekleurd ook! Die boekjes van Angelique lijken me ook echt geweldig! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje heb je gemaakt hoor Jolanda. En ik vond het ook heel gezellig afgelopen donderdag. Ik heb er veel van geleerd. Enne, mijn boekje is ook nog niet helemaal af, terwijl nu alle tijd van de wereld zou moeten hebben...

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Jolanda,

    je kaartje is super. En het was inderdaad erg gezellig afgelopen donderdag op de workshop bij Angelique. Ik heb er vangenoten hoor en mijn boekje heb ik afgelopen zaterdag afgemaakt. Als het goed is kun je het straks zien op mijn blog.
    mischien tot een volgende workshop bij Angelique.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is weer prachtig geworden jolanda heel mooi,

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is super.
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen