zaterdag 29 mei 2010

Eens iets anders dan een cute....




Goede morgen,

Niet iedereen is dol op een cute kaart dus eens een ander soort kaartje gemaakt.
Het was wel even wennen maar het resultaat mag er best wezen al zeg ik het zelf.
Het afdrukje ingekleurd met de copic markers en bewerkt met een spica pen maar daar is helaas niet veel van te zien op de foto.
De spicapen werkt echt heel mooi, je krijgt er wat glitter mee op je kleurwerk.
De achtergrond heb ik geairbrusht..... eerlijk gezegt gebruik ik mijn airbrush dus veel te weinig. Ik heb hem nu kant en klaar staan dus wie weet gaat er verandering in komen. Het is eigenlijk wel heel erg leuk om mee te werken!!

Nog even voor de copic kleurders onder ons, hebben jullie het al gezien bij
"T Bezigebijtje zijn de sketch markers in de aanbieding enwel 10 stuks voor €44,00.
Dus wil je je sketch markers aanvullen ga snel een kijkje nemen zou ik zeggen.

Ik zie dat ik bijna 100 berichten op mijn blog heb geplaatst. Als ik de honderd heb behaald wil ik een candy gaan weggeven ander jullie. Ook als dank voor jullie lieve reacties altijd op mijn kaartjes. Doet een mens toch erg goed en ik vindt het echt heel leuk om ze elke keer weer te lezen. Dus ik zou zeggen hoe mijn blog in de gaten.

Verder wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend!

Groetjes,Jolanda

12 opmerkingen:

  1. Een geweldig mooi kaartje Jolanda, heel stijlvol!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super zeg, prachtige kaart heb je gemaakT!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel apart, maar wel mooi :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zeker wat anders, maar daarom niet minder mooi(leuk).

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaartje is prachtig geworden en idd niet iedereen houd van cute, ben er nu ook met 1 bezig maar dan zonder stempeltje
    fijn weekend
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en stijlvol kaartje is dit, en idd niet iedereen is gecharmeerd van de cuties, fijn weekend ook voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje zo hoor Jolanda en zo zie je maar weer dat we niet altijd een cutie nodig hebben.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit dus ook heel erg mooi,weer eens wat anders.
    mooie kleuren en layout.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Jolanda,wat een schitterend kaartje,prachtig die bloemen en kleuren.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een schitterend kaartje echt
    een toppie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Jolanda, Prachtig kaartje met schitterende kleuren! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maak je mooie kaartjes zeg!
    Kwam op je blog via de blog van 't Bezige Bijtje en ben ook meteen volger geworden!

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen