woensdag 9 juni 2010

op het hekketje......




Ooooh zit ze er niet schattig bij hihih. Deze keer een gemaskerd afdrukje van magnolia gebruikt en met mijn Derwent potloodjes ingekleurd.
Blijft toch ook wel een hele leuke techniek om je stempeltjes in te kleuren.
Het papier is ook van magnolia uit de paascollectie net zoals het stempeltje.
Ik vindt het niet speciaal voor Pasen, eigenlijk voor iedere gelegenheid is het wel te gebruiken!
Alle randjes ruw gemaakt met de paper stresser en beinkt.
De rand heb ik met een martha Stuward pons gemaakt en verder weer wat bloemen verwerkt.

Zo nu even iets anders ik zie dat dit mijn 100e bericht is en zoals ik al had gezegt zou ik dan een candy gaan weggeven.
Zal vanavond of morgen eens een leuk pakketje gaan samen stellen. Dus dames het komt er aan.
Als waardering voor al jullie lieve reacties op mijn kaartjes!!

Lieve groetjes,Jolanda

12 opmerkingen:

  1. Wat een schattig lief kaart Jolanda.
    En wat heb je het mooi ingekleurd !!!

    Echt schitterend,

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en vind het papier helemaal super,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend zeg, en super ingekleurd! alles goed verder met je???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart met die lieverd erop, en nee ik vind dit ook niet echt een paasstempel,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geworden! lieve kleurtjes.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is heel mooi geworden. mooi zo op dat hekje.Ik heb deze stempel zelf ook maar ik vind het echt geen paasstempel,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje zeg.. en ben super benieuwd naar je candy :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief en super mooi kaartje en
    je hebt het zo mooi ingekleurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whow wat een schatje je kaartje erg lief!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Jolanda,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel schattig en mooi kaartje Jolanda. Het magnolia papier is prachtig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen