vrijdag 26 november 2010

Boekje in een nieuw jasje.....



Hoi allemaaal,

Een hele tijd geleden heb ik een zelfde lade kastje gemaakt als dit met het geweldige tilda papier.
Aangezien het hier in huis nu helemaal zwart/wit is heb ik mijn boekje aangepast aan me interieur zwart/wit.



Het papier is van My Minds Eye:Meadowlark
Wat een prachtige papierlijn is dit zeg.



De bloemen zijn gemaakt met een Doohickeys van Magnolia.
Op de doosjes heb ik High Fasteners knopjes van Tim Holz bevestigd zodat je de laatjes gemakkelijk kan openen.



De Magnoliaatjes zijn in gekleurd met Derwent colloursoft potloden.Laats zag ik een voorbeeldje op het Allesmetenoverderwentblog om alles te kleuren met een kleur. Ik vondt het super mooi zodat ik het ook eens heb uitgeprobeerd.
Helemaal in stijl bij dit zwart/wit geheel.



Om het boek te kunnen sluiten heb ik een stukje klittenband bevesticht.

Bedankt weer voor jullie bezoekje en jullie lieve reacties die jullie altijd voor me achterlaten.
Ik lees ze echt met heel veel plezier!
Fijne dag allemaal!!

Lieve groetjes,Jolanda

23 opmerkingen:

  1. Wow, dit ziet er prachtig uit zeg. 't Lijkt me heel moeilijk om maar met één kleur te kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whauww, dit is echt schitterend, alles in 1 kleur, prachtig gedaan,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In een woord SCHITTEREND!!!!!!!!!
    Mooie combinaties en het kleuren is echt heel mooi geworden zeg!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend gemaakt heel erg stijlvol.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sodemieters Jolanda wat is dit mooi! Nee niet mooi maar echt schitterend. Had het vanmorgen vroeg al zitten bewonderen op Scrap&More. Geloof toch dat ik deze workshop ook nog maar moet gaan doen, je kunt er nooit genoeg volgen zeg ik maar hi,hi,hi...hoop je gauw weer een keer te zien!
    liefs en groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat schitterend gemaakt! En de inkleuring....magnifiek!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww Jolanda,Wat SCHITTEREND gemaakt,lief die stempels,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww Jolanda wat is dit gaaf geworden zeg!! Super hoor!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Jolanda, echt een sierstuk in je interieur als dat ook dezelfde kleurstelling heeft en erg mooi gemaakt, die stempels in 1 kleur ga ik ook eens zoeken op de site, Echt heel bijzonder!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi heb op het andere blog al gereageerd, maar wil hier toch ook nog ff zeggen dat het supers is

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik zag het al bij angelique staan op haar blog
    schitterend gedaan meis
    mijn complimenten
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt, en zo mooi ingekleurd!
    Heel erg mooi!
    groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een pronkstuk!
    Zo mooi!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda, ik ben via Mirande op jou blog terecht gekomen. Wat een prachtige dingen maak je zeg. Dit boekje is echt heel mooi, maar ik heb ook heel veel leuke kaartjes voorbij zien komen. Ik ben gelijk je volger geworden en je staat bij mijn lijst van favoriete blogs...ja ja ereplaatsje ha ha
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauuuw Jolanda wat is dit super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie, stijlvolle creatie! Daar zul je lang plezier van hebben.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw....wat is dit prachtig zeg! complimenten hoor;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gaaf Jolanda, ik had hem al op de blog van Scrap & More bewonderd. Het papier is ook zo mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig Jolanda. Het is inderdaad schitterend papier.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig wat een kunstwerk en wat mooi die kleuren zo op elkaar afgestemd, ben gelijk volger bij je geworden.

    Succes en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat is dit geweldig mooi Jolanda.
    Wat een creativiteit zeg.
    Daar ben je toch wel een poosje zoet mee geweest.Maar je kan er trots op zijn hoor het is schitterend!!
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wowwwwwwwwwww hier is maar 1 woord voor
    !!! geweldig!!!!!! liefs raffa

    BeantwoordenVerwijderen