dinsdag 3 mei 2011

Piraten......

Hoi allemaal, gezellig dat jullie langskomen.

Deze keer wil ik jullie namens Giovanni een kaartje laten zien.

Vanochtend had ik een workshop inkleuren met distress en aangezien Giovanni

lekker 2 weken vakantie heeft, wilde hij graag mee doen.

Hij wilde graag dit piraatje inkleuren en

vanmiddag hebben we er een kaartje mee gemaakt.

Gezellig samen aan de knutsel...... en dat voor een jongentje van 7 jaar.

Toen het kaartje klaar was zei: hij mama wil je mijn kaartje op jou blog plaatsen.

Giovanni je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt hoor!


Bedankt voor het langskomen.

Een reactie op zijn kunstwerk zou hij natuurlijk helemaal te gek vinden.


Groetjes,

Jolanda & Giovanni





7 opmerkingen:

  1. Zi zeker wel in zijn genen Jolanda.
    Leuk hoor, samen knutselen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap gedaan!!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Giovanni,

    Wat heb jij een mooie kaart gemaakt. De piraat is erg goed gelukt. Ik wens je nog een hele fijne vakantie toe.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo samen aan de knutsel, en jullie hebbben er samen een super mooie kaart van gemaakt en het piraatje is mooi ingekleurd hoor, je hebt er echt goed je best op gedaan!!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Giovanni, wat heb jij een prachtige kaart gemaakt! De piraat is ook heel mooi ingekleurd! Erg leuk dat mama de kaart hier laat zien.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje. Mooi ingekleurd door je zoon. Gezellig he zo samen aan de knutsel.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Giovanni, sorry een beetje late reactie maar ik vind je kaartje schitterend!!!!
    En wat heb je het plaatje mooi ingekleurd !!
    Ik wilde dat ik het zo mooi kon want ik kan er echt helemaal niets van.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen