maandag 19 september 2011

Derwent coloursoft





Nog laat op de avond heb ik een kaartje voor jullie waarbij ik maar 4 kleurtjes uit mijn Derwentkist heb gebruikt. Dus ook met een paar kleurtjes kan je hele mooie afdrukjes voor op je kaarten maken.



Voor dit kaart heb ik scrappapier van basic Grey gebruikt uit de serie Oxford.



Lintje, kantje bloemen en roosjes. Jeetjemina..... hebben jullie ook zulke problemen met een reactie plaatsen bij medebloggers.



Ik hoop dat het niet alleen aan mij ligt.... want ik vindt het echt heel erg vervelend.



Dus sorry damens als ik even geen reactie bij jullie creaties achterlaat.



Ik hoop dat het heel snel is opgelost.






Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart/creatie!






Groetjes,Jolanda











7 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda wat een super leuke kaart is dit.
    En wat heb je het stempeltje prachtige ingekleurd,en dat met maar 4 potloden.
    Papier is ook heel mooi.
    Ik heb gelukkig nog geen moeite met reageren maar met blogger weet je nooit

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en ik heb ook geen problemen
    met blogger

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er supers mooi uit Jolanda,
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig Jolanda....hoef ik toch niet meteen de hele doos opnieuw aan te schaffen...hahaha!
    Ik heb trouwens geen Bloggerproblemen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje Jolanda. Het afdrukje is prachtig ingekleurd. Ook ik heb geen problemen met bloggen. Misschien ligt het aan de browser. Ik gebruik Google Chrome en het gaat super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje zeg..En wat leuk met zo weinig kleurtjes. Het ziet er echt heel erg leuk uit! Had je het mailtje nog gelezen over de beurs?!
    Groetjes, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak jij toch knappe kaarten!
    Een streling voor het oog !
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen