woensdag 28 maart 2012

Bruin en Rose

Hallo allemaal, snel even tussen alle voorbereidingen voor het
crea weekend te Rijswijk a.s. weekend,
alweer de 2e oproep van het kleurenkaartenteam.
Deze maand was de opdracht Bruin en Rose.

Dit is mijn kaartje geworden.

Ingredieënten voor deze kaart:
Stempel & Scrappapier - uit de Magnolia Prince and Princes serie
Kleurmedium - Twinkling H2O
Ranger Distress ink
Ranger Archival stempelinkt jet black
Tim Holtz - Weathered Clock
Tim Holtz - On the Fence
Spellbinders
Flower ribbon


wondgaas


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.

Helaas kom ik er op dit moment met alle beursen enz.

niet aan toe om bij jullie allemaal even langs te komen.

Liefs, Jolanda

22 opmerkingen:

  1. Toevallig heb ik dit stempeltje ook gebruikt voor het KKT. Je kaartje is super mooi geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig en prachtig kaartje Jolanda, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wauw zeg, wat een prachtig kaartje!!! Dat is ook wel een hele mooie kleurencombinatie!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart heb je gemaakt hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooiiii. Veel succes op de beurs!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg mooi kaartje. Succes met de beurzen.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje Jolanda....Tilda ook prachtig ingekleurd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een liefje Jolanda.
    "Hoe later op de avond, hoe schoner het volk".
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje geworden Jolanda,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje en veel succes
    op de beurs

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Het is wel heel leuk om al die roze-bruine creaties te bekijken. Het zijn er trouwens best veel, dus ik ga snel door naar de volgende.
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi,dat bruin met roze

    Fijne beurs dagen,
    en groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Jolanda!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een heel mooi kaartje geworden, lekker roze. (met bruin)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda

    Wat leuk dat je ook hebt meegedaan aan het kleurenkaartenteam!
    Je kaartje is super!
    Zie nu pas dat je een blog hebt,dus ben natuurlijk je volgster geworden.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ondanks de kleur bruin, die toch vaak wat somber aandoet, is je kaartje erg mooi en helder geworden.
    Lief stempeltje.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart en leuke kleurencombi.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi,
    Hij is nog steeds super gaaf om te zien.En alweer een beetje bij gekomen van de beurs?Moet ook al me spullentjes nog uitproberen,alles staat op mijn bloggie waar ik voor geslaagd ben,

    Doei,doei,groetjes juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi ,hoi,
    En al een beetje bijgekomen van de beurs?Je kaartje is nog steeds super.Moet ook nog mijn spullentjes van de beurs uitproberen,staat allemaal op me blog wat ik op de beurs gescoord heb.

    Groetjes en liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen