dinsdag 4 september 2012

We zitten zeker niet stil hier......


Hallo, gezellig dat jullie even langskomen.
Door drukte en voorbereidingen van div. beurzen nog even geen creatie van mij,
maar wil jullie al wel even laten zien waar ik mee bezig ben
Het is wel heel veel kleurwerk maar wel heel leuk.....
Ik ben een aantal nieuwe magnoliaatjes aan het inkleuren met Twinkling H2O's en Distress ink....
deze wil ik gaan gebruiken voor een creatie die al heel lang op me lijstje staat.
Maar helaas heb je wel eens van die momenten dat je gewoon nergens aan toe komt.
Maar het begin is nu gemaakt en hoop jullie snel mijn creatie te laten zien
waar ik deze magnoliaatjes voor ga gebruiken.

Ook is het alweer een nieuwe maand.... tja de tijd vliegt voorbij!
Maar dat betekend dus ook weer een nieuwe maandaanbieding in de webshop
Het is zeker de moeite waard dames...... dus kom gerust even een kijkje nemen zou ik zeggen.

Graag wil ik jullie bedanken voor al jullie bezoekjes en lieve reacties die jullie telkens achterlaten voor me ondanks dat ik op het moment zelf er niet aan toe kom om bij jullie allemaal een reactie te plaatsen.
Ik bewonder wel al jullie kaartje hoor!
Volgende week zijn wij weer aanwezig op het Crea weekend te Rijswijk
als je in de buurt bent kom gezellig even langs!!

Liefs, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig ingekleurd.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze mooi ingekleurd!!!
    Die liggen alvast maar klaar is er tijd om een kaart te maken kun je ze zo pakken..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow jolanda, erg mooi hoor!!!! Schattige afbeeldingen ook, heel veel plezier op de beurs groetjes aan je moeder.
    Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè Jo,

    Ben zeer benieuwd naar je creatie,en kan ik hem bewonderen op de beurs?Kom je zeker weten opzoeken,moet nog even wat twinkeling H2O's scoren.

    Tot volgende week zaterdag,

    lieve groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen