zondag 26 mei 2013

Old Letter Rose

Een hele goede morgen op deze zondagmorgen.
Vandaag eens iets totaal anders dan die cute stempels...... ik ben aan de slag gegaan met een van de Old Letter Rose stempels van Noor! design.
Moet jullie eerlijk bekennen dat het inkleuren van bloemen eigelijk ook wel heel leuk is hihihi.
Ook heb ik weer div. snij mallen gebruikt bij het maken van dit kaartje
Tin Holtz: Distressed Doily
Noor! design: Rand 6002-0149
Magnolia: Leaf en Swirl
Bingo kaartje zijn van een stepelsheet van Noor! design

De achtergrond van de postcard heb ik bewerkt met de blending tool en Distress inkt weathered wood.
 

 Voor het inkleuren heb ik de volgende kleurtjes Twinkling H2o's gebruikt
Rood: Love struck
Groen: Olive vine

De gebruikte materialen zijn te vinden in mijn webshop
tevens was dit het voorbeeld kaartje voor de workshop van afgelopen donderdag.....
de dames waren zeer enthousiast!!

Vandaag kunt u nog profiteren van onze weekaanbieding wat zeker de moeite waard is!!

Kijk zeker ook eens bij de nieuwe artikelen in onze webshop want we blijven steed weer nieuwe artikelen toevoegen aan ons assortiment!!

Ook geef ik div. workshops die jullie kunnen vinden in mijn webshop......
mocht je vragen hebben betreft een andere dag mag je altijd met me contact opnemen.

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag!!
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende x.

Liefs, Jolanda

11 opmerkingen:

  1. Hoi Jolan,

    Nou meid moet zeggen dat dit je ook heel goed afgaat,super.
    Leuk toch effe weer heel iets anders.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart Jolanda! Deze stempel is echt een toppertje,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwww een hele mooie kaart Jolanda.Fijne middag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend stijlvol is je kaart Jolanda, ik vind het een toppertje, prachtig ingekleurd ook, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en ook mooi gekleurd.

    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeel mooi gekleurd en een pracht van een kaart.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart. En de roos is prachtig ingekleurd.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje met die roos er zo op!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na de vakantie voor het eerst weer de blogs bezoeken:) Wat heb ik veel gemist bij jou, super al die prachtige creaties!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen