zaterdag 18 januari 2014

Feest........

Hallo gezellig dat je mijn blog weer heb gevonden.

Vandaag heb ik een Let's Get Bizzee Champagne fles voor jullie.
Wat zijn ze toch leuk om te pimpen!!
Deze keer heb ik er een voor de man gemaakt.... blijft altijd lastig om daar iets voor te maken vinden jullie niet??
Maar goed ik denk dat het me wel gelukt is deze keer!!

Weer div. stanzen gebruikt:

Stempel is van Magnolia en is ingekleurd met Twinkling H2O's en Distress ink.
Tattered rose en Rich Cocoa.

Iedereen een heel fijn weekend!
Mocht je nog geen plannen hebben dit weekend is het Mega HobbyFestival in Bleiswijk
Ook wij staan daar met stand dus misschien komen we elkaar nog tegen.


Lieve groetjes, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Wow, wat gaaf! Wat maak je toch prachtige creaties. Ik ben volger geworden hoor :)

    groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt Jolanda, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een wauw kaart zeg, super ook die kleuren en details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave fles en heel mooi van kleur. De Noor mallen echt gaaf. Groetjes margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart. Prachtig gemaakt. Mooie kleur. Leuke beurs gehad in Bleiswijk.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen