woensdag 30 april 2014

Bella with Presents......

Hoi,hoi.... vandaag heb ik een kaartje voor jullie met een stempeltje van Wild rose Studio
Bella with presents...... wat zijn ze scheetig!!


Ik ben weer eens met mijn Twinkling H2O's 5mg aan de slag gegaan..... zo leuk om mee te werken ook!

Voor de vorm van deze kaart heb ik Dutch Doobadoo - Shape Art - Label Romantic 470.713.110  gebruikt. Ohohoh die zijn zo handig. Leg het op je papier, trek de vorm over met een potloodje, uitknippen en whala klaar ben je.

Alle randjes van het papier bewerkt met gesso.
Natuurlijk ook weer div. stansmallen gebruikt voor dit kaartje enwel
Leaf en Swirl  van Magnolia

Hier een close-upje van het schitterende blad.... ik ben er helemaal op verzot!

Zoals jullie van mij gewent zijn ook weer de gebruikte kleurtjes:
Wintermist Gray - Sage - Watermelon Mist - Fern - Olive Vine - Navajo Pearl.
Tattered rose van de Distress inkt


Dit kaartje hebben de dames hier afgelopen week met een workshop gemaak... ze vonden hem geweldig!
Dus ik ben ook wel heel benieuwd wat jullie er van vinden natuurlijk.
Dus kom maar op met jullie reacties hihihi.
Wij zijn al druk in de weer voor onze Demodag 17 mei a.s.
De artikelen voor de goodybag vallen hier al binnen... zo leuk!!
Wij hebben er zin in en gaan er een gezellig feestje van maken.
Jij komt toch ook??
Activiteitencentrum de Slotjes
Slotjesveld 15 te Oosterhout
Fijne dag allemaal!
Lieve groetjes, Jolanda xxx

6 opmerkingen:

  1. oh jolanda wat een schatje heb je weer gemaakt zo lief en mooi van kleur en in mijn ogen een TOPPER!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart Jolanda ik heb ook de Sennelier voor mijn verjaardag gekregen echt gaaf spul wel effe oefenen maar zo leuk om te doen .. het blad is idd super gaaf een schitterende kaart ! helaas te ver voor mij jammer maar veel plezier jullie !!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!!!! Vind hem super mooi!!! Echt schitterend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Jolanda,

    Ik wou dat i wat dichter bij je in de buurt woonde maar helaas. Hier in het hoge noorden zijn niet zoveel workshops en demo als ik zou willen

    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen