dinsdag 1 april 2014

Gefeliciteerd!!

Hallo gezellig dat jullie dit blog weer hebben gevonden.
Ik ben weer aan de slag gegaan met Sennelier - 'L Aquarelle. wat een heerlijk kleurmedium.
Je kunt zo lekker stoeien met de kleuren.... heerlijk helemaal mijn ding!!

Natuurlijk wil ik graag de gebruikte kleurtjes weer met jullie delen...
Huid: mengsel van Yellow Ochre 252 en Quinacridone Red 679
Haren en schoentjes: Raw Umber 205
Jurkje: mengsel van Phthalocyanine Bleu 326 en Burnt Sienna 211
Bloemen: mengsel van Quinacridone Red 679 en Indian Yellow 517
Bladeren: mengsel van Forest green 899, Lemon Yellow 501 en Raw Umber 205
Schaduw rond Tilda: mengsel van Ultramarine Deep 315 en Burnt Sienna 211

Vorm van de kaart is gemaakt met  Dutch Doobadoo - Shape Art - 470.713.103
Design papier: Pinkpalsee Prairie hill
Div stanzen gebruikt: 
Scrabbel letters gestempeld op craft papier
A.s. weekend zijn wij ook aanwezig met onze stand op het Creaweekend in Rijswijk.
De deuren zullen van 10:00u tot 17:00u geopend zijn..... zien we je daar???
Natuurlijk nemen wij zoals jullie van ons gewend zijn je bestelling weer mee na de beurs!


Fijne dag vandaag!

Lieve groetjes, Jolanda xxxx

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, wat een gave kaart laat je hier zien, mooi ingekleurd met de Sennelier...de gestempelde scrapletters vind ik helemaal super, zoo leuk :) Succes in Rijswijk, ik ga naar het Art specially event dus sla Rijswijk over, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda,
    wat een prachtige kaart. Leuk dat je eigenlijk met een paar kleuren zoveel kleurencombinatie's kan maken. Ik ga naar Art Specailly Event in Nijkerk anders had ik wel eventjes bij je langsgekomen op de beurs in Rijswijk. Veel plezier daar. Veel liefs, Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Jolanda. Tilda heb je prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje!

    En wat is je afdrukje mooi ingekleurd! Prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen