zaterdag 31 mei 2014

Mdf tasje

 

Hallo gezellig dat jullie hier een kijkje komen nemen.
Vandaag heb ik voor jullie het nieuwe mdf tasje van Let's get bizzee.
Totaal iets anders deze keer.... ik ben aan de slag gegaan met Metaal look.
Is ook errug gaaf om te doen hihihihi.


Ik heb alles beplakt met aluminium tape.... daarna reliëf er in gekrast.
Zwarte gesso erover en poetsen met een stukje keukenrol.
Whalalala kind doet de was hier LOL!

Zelf uitgestanste delen kun je bewerken met deze techniek en verwerken op het geheel.


Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik zal er zeker nog eens mee aan de slag gaan.
Bedankt voor jullie bezoekje en ik hoop dat jullie hier weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Zijn er vragen dan hoor ik het graag!

Wisten jullie dat wij ook heel veel mdf producten in ons assortiment hebben??

Voor nu wens ik jullie een heel fijn weekend!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: