maandag 21 juli 2014

MDF Vuurtoren

Goedemorgen allemaal...... gezellig dat je mijn blog weer heb gevonden.
Vandaag heb ik voor jullie Let`s get Bizzee Vuurtoren MDF omgetoverd tot dit tafereeltje.

Ik ben begonnnen met het mdf helemaal wit te maken met gesso.
Daarna met rood cartstock heb ik reepjes erop geplakt.
Het plankje heb ik versierd met tilansia echte schelpjes en met de Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - schelp - zeester - schelphoorn 6002/0329  heb ik er nog een paar paieren schelpjes erbij gemaakt.


Hier nog een close-upje van de Tilda's deze heb ik ingekleurd met PanPastel


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en ik hoop jullie weer op wat ideetjes heb gebracht met deze creatie.


Lieve groetjes, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Prachtig zomers creatie.
    Het blijft toch leuk om met deze mdf items te werken, zeker als het buiten ook heerlijk zomer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi zomers tafereeltje. Leuke details ook. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schittterend, Jolanda.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid wat een prachtige creatie weer.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk zomers tafereeltje. Erg mooi gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolanda,

    Wat een leuk setje is dit prachtig gemaakt!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen