donderdag 16 oktober 2014

Stempelkaartjes.....



Hallo vandaag iets anders dan dat jullie van mij gewend zijn.
Ik ben heerlijk aan het stempelen geweest met mijn stempelinktjes.
Zo eenvoudig en ook weer heel leuk om te doen hihihi.
Merk toch dat er heel veel mensen niet om het cute geven.


Echt in een handomdraai heb je weer een kaartje.
En voor elke gelegenheid kun je ze weer gebruiken.

Gebruikte materialen voor deze kaartjes:



Toch wel heel leuk om zoveel verschillende technieken uit te voeren en te proberen.
Vanavond gaan de dames van de workshop er ook mee aan de slag dus ben heel benieuwd wat die er van vinden hihi.

Natuurlijk hoor ik ook weer heel graag jullie reactie's.
Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.
Ik ga weer aan de slag maar dan toch weer een cutie inkleuren met mijn Sennelier.

Lieve groetjes, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaarten hoor !
    Mijn favoriet is de eerste, dat vind ik een prachtige kleurencombinatie en heel mooie stempel !
    Veel plezier met de workshop vanavond !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super Jolanda!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig geworden deze kaarten rustig maar met een hele mooie uitstraling
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen