donderdag 27 november 2014

Dreaming of a white......

Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik voor jullie een doorkijk kaartje gemaakt.
Stempeltje gebruikt van  Cuddly Buddly stempels voor mij helemaal nieuw maar oooooh toen ik ze zag was ik op slag verliefd!!

Ik heb er een doorkijk kaartje van gemaakt.
Crealies Crea-nest-dies XXL no. 16 stans CLNest16XXL heb ik gebruikt voor de vorm uit de kaart te halen.
Daarna heb ik er een stukje mica achter geplakt.
Design papier komt uit de serie A Gift for You van Maja design


Ik heb daar de volgende kleurtjes voor gebruikt:
Konijnen bruin: 205 Raw Umber
Groen: mengsel van 805 Phathalo Green Light en 917 Dioxazine Purple
 Rood: 689 Alizarin Crimson
Slee: 755 Ivory Black
Beer: 440 Warm Sepia 
Lucht: 707 Light Grey
Berm: 705 Warm Grey
Sneeuw twinkling H2O's Ice


Gebruikte stansmallen:

Tekst stempel


Wil jij ook kennis maken met 'L Aquarelle van Sennelier
Dat kan ik geef hier zaterdag 6 december een dagworkshop mee en heb nog enkele plaatsjes vrij.
Intresse of meer info kijk in de shop of stuur een mailtje na info@tscraphuis.nl

Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

7 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Jolanda, en zo prachtig ingekleurd super liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel erg leuk doorkijk kaartje Jolanda!
    Mooi gemaakt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja die cuddly buddy vind ik ook al heel lang bijzonder lief en mooi en zo is het wel een juweeltje van een kaart geworden
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda,

    Wat een lief stempeltje is dat zeg en wat heb je hem weer schitterend ingekleurd ik vind je kaart een juweeltje zo mooi!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig stempeltje is het Jolanda .
    Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Het is een plaatje hoor !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, Jolanda. met prachtige details, kleuren en een heel leuk stempeltje. Die prachtig is ingekleurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen