donderdag 6 november 2014

Tag...


Hallo gezellig dat jullie hier weer even een kijkje komen nemen.
Vandaag heb ik een tag gemaakt.
Achtergrond papier zelf gemaakt met het Glace Paper - Flowers - Joy! crafts 6013/0529
Wat is dit weer gaaf!!

Ik heb het bewerkt met  PanPastel .... zo mooi!
Je kunt dit met allerlei materialen bewerken hoor.
Het is een a4 blok met 2x8 designs.


De vorm van mijn tag heb ik gemaakt met  Dutch Doobadoo - Shape Art - Label Mirror 470.713.114
Die shape-art mallen zijn zoooo handig.
Ik heb de tag heel rustig gehouden verder omdat ik het papier niet helemaal wilde verstoppen.
Natuurlijk wel weer verschillende stanzen gebruikt
Afgewerkt met een kantje en pareltje.


De stempel is van Scrapberry stempels zo leuk en heel betaalbaar!
Ga maar eens in de shop kijken.
Hmmmm ben er een beetje verzot op volgens mij... wat een heerlijk kleurmedium is dit.
Merk dat ik de laatste tijd alleen hier na grijp voor het inkleuren van mijn stempels hihihi.

Ook deze keer weer heb ik de kleurtjes voor jullie die ik heb gebruikt.
Huid: taterred rose - vintage photo
Haren: 252 Yellow Ochre 205 Raw Umber
Trui en schoentjes: mengsel van 805 Phthalo Green Light en 917 Dioxazine Purple
Broek: mengsel van 705 Warm grey en 755 Ivory Black
Vogeltje: 566 Napels Yellow Deep
Schaduw: 705 Warm Grey

Dit is tevens mijn voorbeeld voor de challenge November op fb.
Deze x luidt de opdracht maak een tag met een dame. Dus geen magnolia!!
Nou volgens mij voldoe ik er wel aan toch??
Vindt je het leuk doe dan gezellig met ons mee en meld je aan

Voor nu wens ik jullie allemaal nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie.Stempel is ook heel leuk en zo mooi ingekleurd prachtig geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlooie tag !
    Dat achergrondpapier heb je prachtig gemaakt zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd zeg. Echt super gedaan en prachtig in die natureltinten. Helemaal leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, helemaal mooi en geslaagd ! toppie !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen