donderdag 20 november 2014

Welkom...


Goedemorgen allemaal.... gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik voor jullie weer een creatie.... ik heb gekozen voor een van de nieuwste producten
Wat zijn ze scheetig voor een kraamkadootje.
Ik heb ze beplakt met foam ball clay van Craft Emotions.
Weer eens wat ander dan beplakken met papier.
Geeft zo'n leuk effect!!

Al een oudere stempel van magnolia gebruikt en deze ingekleurd met
Welkom op deze wereld vond ik wel een hele passende tekst deze is van Noor! design.
Slingers horen er natuurlijk ook bij als er een klein wondertje op deze wereld wordt gezet.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:
Huid: Tattered Rose en Vintage Photo (distress inkt)
Blauw: 307 Cobalt Blue
Kussen: 705 Warm Grey en 755Ivory Black
Schaduw: 707
Vandaag een kleine post.
Ik ga weer snel door aan het volgende project.
Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te insireren met deze creatie.

21-22-23 November Creaweekend te Rijswijk
ook wij zijn daar te vinden in onze stand J8.
De deuren zijn elke dag geopend van 10:00u tot 17:00u
Zien we je daar??


Tot snel allemaal!
Lieve groetjes, Jolanda

5 opmerkingen: