donderdag 8 januari 2015

Sweet dream


Hallo allemaal,

Dit is alweer mijn eerst mdf creatie voor het nieuwe jaar.
Ik ben aan de slag gegaan met het hangslot deurhanger.... die deze maand in de winkels zullen komen.
Ben begonnen met gesso op te zetten zodat het mdf wit werd.
Met behulp van een mask van Craft emotion en dutch doobadoo structuurpasta heb ik het relief opgebracht. 
De kleur heb ik weer aangebracht met panpastel.
Tekst en vlinders zijn houten ornamentjes van Craft Emotions
Zo leuk om te combineren!!
Verder nog een bloementoef gemaakt en whala klaar wat tie weer.
Tenminste ik vond het genoeg want wilde graag de mooie vorm van het mdf in zicht laten.


Dit was het weer voor deze x ik ga snel verder met mijn volgende mdf project.
Wens jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten