vrijdag 2 januari 2015

Winter


Ik ben nog heerlijk in de winterse sferen.
Kaartje gemaakt met 2 Magnolia stempels die ik heb gemaskerd.
Dit lijkt ingewikkeld maar valt best wel mee hoor.
Het gene wat vooraan komt te staan stempel je als eerste.
Dan stempel je nogmaals de zelfde afbeelding op een kopieerpapiertje
Dit knip je netjes uit en leg je op je afbeelding.
Dan neem je de stempel die daarachter moet komen in mijn geval het huisje.
Deze stempel je een gedeelte over je afdekte afbeelding heen.
Neem je kopieerpapiertje weg en je  hebt een gemaskerde afbeelding.
Ik heb het nu met 2 stempels gedaan maar dit kan je natuurlijk oneindig blijven herhalen.


De afbeelding heb ik ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier
Huid: 205-679-205
Haren, broek en schoenen: 205
Blauw: mengsel van 326-566-wit
Stenen huis: 705 gemengd met klein beetje 755
Ramen en schaduw: 707

Doordat je laagje op laagje aanbrengt kun je heel mooi de diepte aanbrengen in je kleurwerk.
Merk je dat je iets te nat werk laat het dan eerst even drogen voordat je verder gaat.

Gebruikte materialen:
Noor! Design - Cutting & Embossing maSnij- en Embossing stencil muziek noten Joy! crafts 6002-0272
l - Happy Holidays - Reindeers 6002/2029
Snij en Embossing mal Rond nr.2 6003/1002
Slender Firs van Magnolia
Liquid Applique
Heattool

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan bij het zien van dit kaartje.

Bedankt allemaal voor jullie bezoekje en graag tot een volgende x.

Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: