zondag 15 februari 2015

Happy Birthday


Hallo welkom hier op mijn blog.
Zoals jullie wel weten geef ik div. workshops met het inkleuren van je stempel afdrukjes.
Dit kaartje was het voorbeeldje van afgelopen week.
De dames vonden hem weer supers dus weer een goede daad hihihi.

Tilda is gestempeld op Terschelling glad aquarel papier met Archival Jet black
Design papier van Maja design
Dit is toch wel mijn favoriete merk!!

Gebruikte stansmallen:
Go Create ( deze worden helaas niet meer gemaakt)

Noor! Design - Banners  6002/0386

Banner text 6410/0338

Houten vlinder van Craft emotions

Alle randjes van het papier bewerkt met Walnut stain van distress ink


Gebruikte kleuren Sennelier:  
Huid: Tattered rose en Vintage Photo
Haren: 435 Transparent Brown
Jurkje: 680 Permanent Magenta
 Broekje: 205 Raw Umber
Schaduw: 566 Napels Yellow Deep


Kaartje afgewerkt met bloemen, kantje en een lintje.
Dit was het weer voor deze keer.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne zondag toe.

Wil jij ook eens een workshop met Sennelier volgen dat kan 
Vrijdag 20 Maart heb ik nog enkele plekjes vrij of liever een andere datum?
Neem dan contact met me op via info@tscraphuis.nl 

www.tscraphuis.nl

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Weer een erg mooie kaart jolanda !
    Wishlist maar weer aangevuld met banner en tekststempels haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik geloof het zo dat de dames het kaartje super vonden.
    wij namelijk ook
    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen