donderdag 26 februari 2015

Sending jou.......

Hallo gezellig dat jullie mijn blog weer hebben gevonden. 
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt alla Raffaela.
Deze staat beschreven in het Noor! magazine.
Dit is mijn uitwerking geworden!
Design papier is van Maja design
Stempel van magnolia ingekleurd met 'L Aquarelle van Sennelier
Tekst stempel van Noor! design net als de banner.


Gebruikte kleurtjes:
Huid: mengsel van 252 - 635  205
Rood: 679
verder heb ik alles gekleurd met 443 en 755

Zo zie je dus dat je heerlijk kunt spelen met sennelier door hier en daar gewoon meer laagjes op te brengen op je schaduw punten.


Wil jij ook kennis maken met 'L Aquarelle van Sennelier meld je dan aan voor een workshop bij me.
20 Maart heb ik evt. nog enkele plaatsjes vrij.
meer info mail me dan info@tscraphuis.nl

Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.
Geniet van de kleine dingen!!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten