donderdag 12 maart 2015

Mixed media


Hallo Gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik voor jullie een mixed media project.
Ik ben aan de slag gegaan met structuurpasta, mask's en inkt op houten blokken.


Voor bovenstaande blok heb ik een stencil van Craft Emotions gebruikt
Tekst met een stans van Tim Holtz
Sleutels stans van Magnolia.


Deze blok hierboven heb ik met een mask's van ddbd gewerkt
Ook structuurpasta van ddbd. Heerlijk om mee te werken lekker dik en loopt dus niet onder je mask.
Stanzen van Tim Holtz


Blok met de veren heb ik alleen bewerkt met spray inkt
De veren zijn gemaakt met een nieuwe super gave mal van Tim Holtz
Afgewerkt met jute touw!
Ook op de onderstaande blok heb ik weer met div. mask van ddbd gewerkt.
Heerlijk lekker kliederen!!


Wil jij ook eens een mixed media project maken?
Geef je dan snel op voor zaterdag 28 Maart a.s.
Dan kan je zelf heerlijk aan de slag!

Alle materialen zijn in onze webshop te vinden.

www.tscraphuis.nl

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze gaaf zeg, en dat met houten blokjes wat een goed idee zeg!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mega gaaf!!! Super mooi allemaal.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda ik dacht dat het een doosje was, wat een leuk idee met hout!!
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen