maandag 27 april 2015

Hoera.....


Goedendag allemaal.. leuk dat jullie hier weer zijn.
Vandaag een verjaardagskaartje.
Wat is tie gaaf he de nieuwe Viewmaster stans.
Toen de nieuwe Noor! design spullen binnen kwamen bleef deze mal gelijk aan me handen kleven hihihi
Ik was opslag verliefd!!
Het sierrandje heb ik gemaakt met Noor! Design Vintage Borders 6002/0366
Tijpewriter Keys Alphabet - 6410/0078 past precies in de viewmaster daar heb ik de tekst mee gemaakt.


Digi van Mo Manning ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier
daar heb ik de volgende kleurtjes voor gebruikt:
Huid: Tattered Rose en Vintage Photo
Haren en Laarsjes: 755
Jas en Pet: 252 
Jurk: Mengsel van 805 en 523
Bootje: 755 - 252
Schaduw: mengsel van 326 en 566


Alle gebruikte materialen zijn te vinden in onze webshop
www.tscraphuis.nl

Fijne koningsdag allemaal!!

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Jolanda. Wat past de mal leuk op deze kaart en heel mooi afdrukje. Je kaart hieronder wat een schatje. superleuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda
    een erg lieve/mooie kaart met die gave mal zou je die willen opzij liggen voor mij? dan neem ik het mee bij de workshop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje weer Jolanda!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen