zondag 17 mei 2015

Party....


Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.
Het is alweer een week geleden dat ik iets heb geplaatst zie ik nu.
Oeps even druk met andere dingen... vakantie van de kinderen, hemelvaart weekend noem het maar op.


Maar goed hier weer een creatie van mij.
Ooooh die shape art mallen zijn zo handig.
Je legt de mal op je papier... neem de vorm over met een potloodje en snijden of knippen maar
In een handomdraai maak je de leukste creaties.
Psssst en voor de prijs hoef je het niet te laten hihi.
Ik heb 5 maten gemaakt voor het opbouwen van het boek.
Alle bladzijdes heb ik bestempeld met walnut stain van distress ink en Noor! Design - Clear stamp - Grunge 6410/0093
 Door dat ik alle bladzijdes met foam op elkaar heb geplakt krijg je mooie diepte in je creatie... alleen het midden heb ik vast geplakt met lijm.

Deze keer geen cute stempel ingekleurd maar ik heb een van de nieuwe Nellie's vintage vellen gebruikt.
Er zijn weer 4 prachtige vellen uitgekomen.

Stempel tekst Bingo stamps (ENG) 6410/0029 verwerkt tussen de bladzijdes
Tekst stempel op de label die ik heb gebruikt komt van de stempel sheet 6410/0010 Noor! Design.
Afgewerkt met jute band en een leuke bloemen toef.


Bedankt voor jullie bezoekje hier.
Wens jullie nog een hele fijne dag!


Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda
    Wat is deze shape art mal leuk, je boekwerk is echt heel gaaf.
    In mijn bloglijst zie ik deze post ook staan bij 't Scraphuis maar als je erop klikt zie je hem nog niet.
    Een hele fijne zondag nog, liefs Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi jolanda en idd mooie shape art mal
    voor veel gelegenheden toepasbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een leuk model Jolanda.
    Je hebt er wat moois van gemaakt .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen