woensdag 10 juni 2015

Bloghop....doen jullie gezellie mee?


Dag allemaal, daar zijn we weer met onze bekende bloghop die altijd op de 10e van de maand plaatsvindt. Iedere maand nemen we met het Design Team dezelfde stempel en gaan deze naar eigen idee inkleuren. 

Dit is mijn bijdrag voor deze bloghop.
Design papier van Studio Light
Vlaggelijn van Memorie box
Tekst Gefeliciteerd heb ik mijn cameo laten snijden

Voor jullie natuurlijk ook weer de gebruikte kleuren:
Huid: Tattered Rosé (distress ink)
Haren: 205
Mint groen: mengsel van 856 en wit
l. Rosé mengsel van 911 en wit
Paars: 917
Schaduw: 703  707



Wil je de gehele kaarten zien van ons team? Ga dan gezellig langs alle blogs en doe mee met onze bloghop!
  • Hop van 10 juni t/m 13 juni langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Sennelier blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Dit is de volgorde van de Bloghop:

Annette 
Nicole
Joyce
Jolanda Bergmans
Anke
Jolanda de Ronde

Natuurlijk maak je ook kans op een leuke prijs.
een Aquarel blok van Schut. Ideaal vor het inkleuren met L'Aquarelle t.w.v. 9,95.

114981/1531 Schut Drawing Paper A4

Wil jij kennis maken met deze kleurtechniek?
ik heb weer div. workshop ingepland
kijk maar in de webshop t Scraphuis
of stuur me gewoon een mail na info@tscraphuis.nl

www.tscraphuis.nl

Fijne dag allemaal!
Lieve groetjes, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. geweldig je kaart Jolanda, en je kleuren combi is echt super.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kleuren combi van de stempel en kaart!
    De stempel komt zo goed tot z'n recht. Ik vind hem geweldig leuk!
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kleuren combinatie.
    Erg mooi die kleuren

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, heel mooi gekleurd. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen