zaterdag 17 oktober 2015

Autumn Greetings... workshop Pan pastel


Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik een Flag book met allerlei technieken met Pan pastel voor jullie.
Het boekje bevat veel kijkplezier.
Elke pagina wat anders.


Bij het maken van dit boekje heb ik de stempels van Craft Emotions en Noor! design gebruikt.
Stencils van Dutch Doobadoo.


Heb jij nu ook die mooie panpastel in huis maar weet je niet goed hoe je moet beginnen en wat er allemaal mogelijk is?? 
Vrijdag 6 November geef ik een workshop en gaan we dit Flag book vol met technieken maken.
Ik heb nog enkele plaatjes vrij, heb je interesse geef je dan snel op voor deze dag.
Dit kan via onze webshop of stuur een mail na info@tscraphuis.nl


Ik wens jullie nog een heel fijn weekend.
Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten