maandag 9 november 2015

Sketch Challenge Ddbd

Daar is dan de 8e Sketch Challenge. We vinden het geweldig dat jullie zo enthousiast mee doen! We willen jullie ook bij deze mallen graag een beetje op weg helpen in de opbouw van je project. 



Deze keer hebben we weer voor een Shape Art mal gekozen. Het boek op zich is al een mooi mal om te maken en wat designpapier en bloemen helemaal een succes.


Dit is mijn bijdrage om jullie te inspireren.
Ik ben begonnen met Dutch Doobadoo - Book 470.713.112 over te nemen op craft en wit cardstock.
Voor de kleinste maat heb ik design papier van Studio Light genomen. 



Ik heb deze x gekozen voor een vintage plaatje uit dezelfde serie i.p.v. een cute stempel.
Ook dit gebruik ik graag en heb je wat sneller een kaartje klaar hihi.
Het plaatje heb ik verwerkt in de Noor! Blauwe mal - Rechthoek frame + inhoud 6002/0421
Voor het gedeelte van het craft papier heb ik de mal getekend en daarna uitgeknipt.



Verder afgewerkt met een een leuke toef. 

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 November 2015
Voor meer info kijk dan even hier

Bedankt voor jullie bezoekje.
Graag tot een volgende x.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: