woensdag 18 november 2015

Winter wonderland


Hallo welkom hier op mijn blog.
Er komen weer een super gave artikelen eind deze maand van Dutch Doobadoo.
Ze zijn al als Pre-order te bestellen in de webshop.
Ik mocht er al een creatie mee maken...bofkont ben ik toch hé!!


Het schitterende nieuwe Maja design - Home for the Holiday's heb ik gebruikt bij deze creatie. 
Op de foto is het al schitterend maar oooh in het eggie nog veel mooier.
zegt een Maja design fan!!

Natuurlijk mochten de div. snijmallen ook hier weer niet ontbreken. 


Mo Manning ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt.
Huid: Tattered rose
Bruin: 205
Blauw: 326 
Laarsjes: 443

Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is deze geworden !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gemaakt Jolanda! Ik ben er weg van!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo,n leuk model Jolanda !
    Dit is echt een topper hoor !
    Ook ik ben er weg van .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen