zondag 31 januari 2016

Especially for you

Kijk toch eens na het nieuwe paper bloc Spring Fever 6011/0707 
Heerlijk die vrolijke kleurtjes.


Toen ik het binnen kreeg jeukte me handen gelijk om er mee aan de slag te gaan.
Dit kaartje is er uit gerold!
Alle randen van het papier heb ik bewerkt met Dutch Doobadoo Dutch Gesso wit  870.002.010
Zo krijg je toch een super leuk speels effect!


Het afdrukje ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier. 
Daaronder zit Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant met cirkel 6002/0533


Wow en die Vintage Flourishes - Tripple Tricker 6003/0063 maken het kaartje toch helemaal af om er een leuke groet op te zetten. 



Met de Doodle borders 6410/0393 rondom het afdrukje een leuke rand gestempeld. 
Je heb zoveel verschillende randjes.... en zijn allemaal zo cute!!


Ik hoop dat jullie bij het zien van dit kaartje ook vol ideetjes zitten.
Wens jullie succes met al jullie eigen creaties.

Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Alle gebruikte materialen zijn hier terug te vinden

Lieve groetjes,


1 opmerking: