donderdag 21 januari 2016

Love.....


Gezellig dat jullie hier weer een kijkje komen nemen.
Vandaag heb ik een schuif kaartje.
Hiervoor heb ik het design papier van My mind eye gebruikt.
Aan de label waar je aan kunt trekken om de kaart te laten schuiven heb ik al een oudere mal hoek lelie  6002/0261 van Noor! design maar zeker niet minder mooi gebruikt.


Om al een beetje in valentijn stemming te komen heb ik gekozen voor stempelset Sending Love Hart beat 6410/0330 van Noor! design 

Aan de zijkanten van de kaart de mooie sierrand van Noor! design 6002/0260 verwerkt.
Zo mooi fijntjes en sierlijk!


Hier een zij aanzicht van de schuifkaart


Ook voor zelf een mooie bloemen toef te maken hebben we genoeg mooi Noor mallen.
Ik zal ze even op een rijtje zetten voor jullie welke ik hier heb gebruikt


Zo dit was het weer voor vandaag.
Dit is tevens het voorbeeld voor de workshop van vandaag.

alle gebruikte materialen zijn te vinden in de webshop

Bedankt weer voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Ik ga weer snel aan de slag met de nieuwe artikelen die weer zijn binnen gekomen!

Fijne dag allemaal!!

Lieve groetjes, 
Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Wow, een échte toverkaart...:-), HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie kaart Jolanda en dan dat schuifgedeelte...súperleuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen