donderdag 7 januari 2016

Mannenkaart


 Welkom hier op mijn blog... gezellig dat je hier bent!
De workshop in het nieuwe jaar zijn alweer van start gegaan. 
Dit is een voorbeeld voor deze week.
Altijd lastig voor vele om een mannenkaart te maken.
Ik heb deze x gekozen om geen stansmallen te gebruiken maar alleen te werken met design papier en cardstock!


Stempel van Mo manning ingekleurd met 'l Aquarelle van sennelier.
Ik kleur op Aquarel papier Schut Drawing Paper A4 zo fijn om mee te werken.
Design papier van Maja design en zwart cardstock.
Zo krijg je toch een stoere mannenkaart.


Ook nu weer even de gebruikte kleuren voor jullie op een rijtje:
Huid: Tattered rose (distress ink) 
Bruin: 205 en 435
Blauw: mengsel van 302 en wit
Oranje: 211
Schaduw: 443

Zou jij ook eens een workshop bij me willen volgen neem dan een kijkje in de webshop daar kun je de workshop reserveren of neem contact met me op via info@tscraphuis.nl

Voor nu wens ik jullie allemaal nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Een prachtige mannen kaart Jolanda.
    Mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen