dinsdag 5 januari 2016

Uitdaging!

Gezellig dat jullie hier weer zijn.

Laatst zat ik met anja te chatten.
Ze was bezig met een kleurwerkje.
Ik wist niet goed wat ik moest gaan doen kwa kleuren en van het een kwam het ander dat we beide aan de slag zijn gegaan met het zelfde plaatje om te kleuren en er een creatie mee te maken. 

Altijd leuk om zo uitgedaagd te worden.

Dus ik aan de slag.... had gelijk idee wat ik ging maken.
Een pocket letter speciaal voor Anja.
Anja is helemaal gek van pocket letter dus eentje extra voor haar verzameling!!

Met de handige Studio Light - ATC vel - Winter Memories - ATCWM03 heb je de basis van je pocket letter snel klaar. 


Voor de aankleding ook div. snijmallen gebruikt.
Hier even alles op een rijtje: 


Sending Postage Stamps



Voor de pocket letter compleet te houden hebben we ook hoezen in ons assortiment. 

ATC / Pocket Letter - 9 vaks insteekhoes - A4



De afbeelding is ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.

Gebruikte kleuren: 
Huid: Tattered rose
Bruin: 205 en 435
Blauw: 302 en wit gemengd
Jas: Mengsel van 805 en 917
Sterren: 566
Schaduw: 707

Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Alle gebruikte materialen zijn te vinden in mijn webshop

Wens jullie een hele fijne dag en tot snel!

p.s. Nieuwsgierig na de creatie die Anja heeft gemaakt 
kijk dan snel even hier

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan Jolanda !
    Het ziet er prachtig uit .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan Jolanda .
    Het ziet er gezellig uit .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen