woensdag 27 januari 2016

Xxx


Welkom hier op mijn blog.
Eind deze week liggen de nieuwe Dutch Doobadoo artikelen alweer in de winkel.
Maar nu al als Pre-order te bestellen natuurlijk.
Deze bofkont mocht er al mee aan de slag!!


Design papier voor dit enveloppe komt uit de nieuwe Studio Light serie Love & Home
Het papier is al zo mooi dat ik er verder niet te veel toeters en bellen heb toegevoegd.
Op het klepje een leuke bloementoef.
Daarvoor weer zelf bloemetjes gemaakt met de Noor! design  Roll up roses 1 - 6002/0384 en Roll up roses 2 - 6002/0385
Je hebt op deze manier altijd de perfecte kleur voor je bloemen!
Door 2 verschillende takjes te gebruiken in verschillende kleuren krijg je een leuk speels geheel. 

 Onder de knoop van het jute touwtje heb ik de super schattige nieuwe  Flourishes - Dubbele Tag 6003/0062

Ik heb er ook nog een los kaartje ingemaakt.
Hier een speciale groet op gestempeld.
Super handig en veel leuker toch om hier een cadeautje van te maken??
Onder de tekst heb ik een nieuwe blauwe Noor! design mal gebruikt 6002/0480

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan bij het zien van deze creatie.
Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.



3 opmerkingen: