woensdag 17 februari 2016

Xxx


Welkom hier op mijn blog.
Vanmiddag vielen hier de nieuwste Joy! craft en Noor! design artikelen op de mat.
Deze under the sea serie vindt ik zo gaaffff
.Hihi ik kon het niet laten om er gelijk mee aan de slag te gaan.
Het is een boekkaartje geworden met aan de binnen kant een doosje 
waar je lekkere merci chocolaatjes in kan doen.





Nellie's vintage plaatje verwerkt in de nieuwe Noor! design 


Hier de binnenkant van mijn kaartboekje.




Op het klepje van het doosje heb ik bloemetjes gemaakt met de Vintage Flourishes - Bloem 5 blad 6003/0066
De randen van het papier in gesmeerd met Dutch Doobadoo Gesso wit 870.002.010

Zo ik ga snel weer verder want er is nog veel meer mooi's binnen gekomen. 
Kijk maar eens in de webshop onder nieuwe artikelen.
En er komt nog veel meer aan... wordt verwacht kan je alvast een kijkje nemen.

Voor nu bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: