donderdag 24 maart 2016

Voor de allerliefste...

                                             Gezellig dat je hier weer bent op mijn blog.


Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt met de Dutch Doobadoo Ticket.
Ik vindt hem zo gaafff... zeker nog niet mijn laatste creatie met deze mal!





De mal kun je zelf heel gemakkelijk verlengen dus je kunt zoveel vakken maken als je maar wilt.
Ik heb er een 3 luik van gemaakt.
Met het mooie design papier van Studio Light.


Tekst stempel voor de Allerliefste..... dan smelt je toch!!


Dit is een gedeelte uit het mooie papier.
Ook de bloem die ik heb ingekleurd met Twinkling H2O's is van Studio Light.

Voor de liefhebbers ik heb de volgende kleuren gebruikt.
Sage - Pewter - Mallard green - Fern - Gold

Alle gebruikte materialen komen uit mijn shop.


Volgende week is het alweer zover
de Knotsgekke kaarten en scrapdagen
Wij zijn te vinden in stand 200
Zien we je daar??

Voor nu wens ik jullie een hele fijne dag.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Prachtige en chique kaart Heel mooi de materialen en de witte bloemen!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen