woensdag 27 april 2016

With Love...


Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een nieuwe Shape art mal van Dutch Doobadoo 470.713.131


en de mooie stempel van Studio Light.
Deze heb ik met de ZIG clean color real bruch markers ingekleurd.
Ook met deze kleur techniek werk ik op Aquarel papier Schut Drawing Paper A4


Design papier voor deze kaart in ook van Studio Light.
De onderste strook met de tekst With Love zit zo op het design papier.


Ik heb het kaartje bewust heel rustig gehouden omdat de bloem al zo mooi is.
Onder de stempel zit nog wel een nieuw blauw Noor! mal 6002/0537


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag!

Opzoek na de materialen die ik heb gebruikt?
kijk dan hier vergeet ook niet even bij de nieuwe artikelen te kijken want we krijgen dagelijks nieuwe artikelen binnen. 
Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! En de nieuwe mal is ook zoooo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda ,
    De bloem is prachtig ingekleurd heel mooie stempel .
    Super mooie kaart !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen