donderdag 7 april 2016

Zeg het met bloemen.....


Welkom hier op mijn blog... gezellig dat je er bent.
Vandaag heb ik een stempelkaart gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo - Swing Card Art - 2 - 470.713.309


Stempel van Studio Light gestempeld op Schut papier 225gr. 
Ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.

Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt
911 en 917
566
mengsel van 805 en 205

Verder hoef ik denk weinig te vertellen bij deze kaart.
'T was een heel kleurwerkje maar ik vindt hem super!

Bedankt voor je bezoekje hier en tot een volgende x.

Lieve groetjes, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een super mooie kaart echt gaaf met de bloemen ingekleurd mooi van kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige creatie heb je gemaakt! Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Jolanda!!
    Leuk model ,prachtige kleuren.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen