donderdag 19 mei 2016

Proficiat


Welkom hier op mijn blog.
Vandaag heb ik een kraftzakje gepimpt.
Design papier van Reprint gebruikt heerlijke zachte tinten.


Ik heb langs het zakje de stansmal van Noor! design Afternoon Tea - Rand met kopjes/tea 6002/0398 geplakt
Volgende week komen er weer 2 Create & Celebrate pakketten uit en 1 daarvan is deze stans.
Hij is zo leuk.... en nu heel voordelig te scoren.
Hier kun je hem al bestellen!!

Rechts nog een kant en klaar taartkleedje onder het design papier.
Deze lieve digi van Mo Manning ingekleurd met de nieuwe ZIG Clean Color Real Bruch markers.
Ik heb hiervoor de volgende kleurtjes gebruikt.
Huid: 028-064  024
Haren:  068
Vleugeltjes: 901
Kop en schotel: 075
Bloemen: 069 - 043 - 063
Schaduw: 900

Tekst van Noor! design - Stempel banner teksten - 6410/0410 gestempeld op de banner stans 6002/0386

Ook de achterzijde van het zakje beplakt. 
Onder het strookje design papier zit de  Vintage Borders - Rand 2 6002/0366

Het zakje wordt gesloten met een jute touwtje.
Wil jij ook meer weten over het werken met de ZIG markers of wil je ze gewoon eens testen of het je wel ligt om hier mee te kleuren??
Woensdag 25 mei a.s. geef ik een workshop en heb nog een plakje vrij.
Dus heb je niets te doen en wil je graag deelnemen... meld je dan hier aan.

Dit was weer mijn creatie voor vandaag.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe!

Lieve groetjes, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Prachtig Jolanda. wat past deze afbeelding m0oi bij de mallen. je hebt het kaartje schitterend gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow heel mooi Jolanda.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Jolanda. grts Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart...top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen