woensdag 15 juni 2016

Love the little things


Welkom hier gezellig dat je er bent.
Vandaag een eenvoudig kaartje gemaakt.
Voor de achtergrond heb ik de gelli plate, distress inkt in combinatie met een dutch doobadoo mask stencil.
De gele ballen heb ik extra aangezet met mijn derwent potloden.


Hier een close-upje.
Met een molotow marker hier en daar in de ballen nog wat accentjes gezet.
Zo heb je toch een super leuk effect.


De bloem heb ik ingekleurd met ZIG Clean Color Real Brush markers
Dit zijn markers op waterbasis met een heel hoog pigment.



Ik heb de volgende kleuren gebruikt: 031 - 047 - 050 - 060


Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Ik ga snel verder voor de dames van de workshop binnen komen!!
Zou jij ook eens een workshop willen volgen kijk dan eens in de webshop of neem gewoon contact met me op dan plannen we een leuke workshop in.
info@tscraphuis.nl


Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten