zaterdag 4 juni 2016

Xxx


Wekom hier gezellig dat je er bent.
Alweer een nieuwe maand en dat betekend tijd voor een nieuwe challenge in onze fb groep.
Deze maand is de opdracht maak een creatie maakt niet uit hoe of wat maar geen vierkant.
Nou das niet zo heel moeilijk toch??
Natuurlijk ben ik ook aan de slag gegaan om jullie wat inspiratie op te laten doen.
Dit is mijn bijdrage geworden.
Ik heb gekozen voor mdf.

Waar ik een foto van onze kanjer Giovanni samen met onze viervoeten Loeloe een wandeling aan het strand in Sheveningen hebben gedaan.
Brrr het was toen nog flink frisjes een dagje met veel wind.
Maar dat mocht de pret niet drukken na de wandeling heerlijk een kom warme choclademelk met slagroom natuurlijk om op te warmen. 
Het was genieten!!

Als design papier heb ik het stoere paper blok Noor! Design - Paper Bloc - Vintage Wood 6011/0702


   

De under the sea stansen van Noor! design tja die moest ik natuurlijk gebruiken voor dit tafereeltje dat kon niet missen toch??
Tijdens onze wandeling ook nog schelpen gezocht... ook die verwerkt natuurlijk.
Dat maakt het altijd zo persoonlijk met dit soort projectjes.


Hier nog een close-upje van de 2 maatjes.

Onder de foto zitten nog een aantal leuke mallen verwerkt.
Zoals deze blauwe Noor! design mal 


En een stukje ribbelkarton en wondgaasje altijd leuk.

Wil jij ook meedoen met onze challenge meld je dan gezellig in de facebook groep.
Heb je geen facebook maar wil je wel graag meedoen?
Mag je ook een foto sturen naar info@tscraphuis.nl
Plaatsen wij je foto in de groep.

We kijken er weer na uit wat jullie in petto hebben voor deze challenge. 
Je kunt meedoen tot 30 juni 2016

Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten