donderdag 2 juni 2016

Xxx


Welkom hier op mijn blog gezellig dat jullie er zijn.
Ik heb nog een kaartje gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo - Card Art - Butterfly - 470.713.598
Zo'n super tof model!!


Deze x een jongens uitvoering.... met een heerlijk stoer kereltje!
De opbouw van de kaart beetje hetzelfde gehouden.


Vintage Flourishes van Noor! design gebruikt bij het versieren van mijn kaart
Wat is jou favoriete?? 



Wist je dat er van Dutch Doobadoo ook super leuke paper art en Soft board is.
Kei leuk voor al je projecten.
Super ligt van gewicht!!



Design papier is van Maja design waarvan ik alle randejs heb beïnkt met Walnut stain van Distress inkt.
Onder het kereltje heb ik nog een stukje ribbelkarton geplakt.


T ventje is ingekleurd met de Zig markers.
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt: 
Huid: 026 - 069
Haren: 068
Broek: 038
Ijsje: 075 - 068  260
Hond: 075 - 068
Schaduw: 901
Grond: 094 - 901

Dit is tevens het voorbeeld kaartje voor de workshop kaarten maken van deze week.
Alle gebruikte materialen zijn te vinden in onze webshop.

Wens jullie voor nu nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Jolanda...mooie details en een schattig manneke is dit zeg.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen