dinsdag 19 juli 2016

Bloemen!!


Welkom hier om het af te leren vandaag nog een stempelkaartje hihihi. 
Ik heb een Nellie Snelle stempel gebruikt  en gemaskerd voor dit kaartje.
Deze x ingekleurd met Molotow Aqua twin
Dit is mijn eerste kleursel met deze markers en moet zeggen ook deze markers kleuren heel fijn.
Helluppp waarom vindt ik nu toch al die kleurtechnieken zo leuk!!!! 


Achtergrond is ook gestempeld.
Ik heb hiervoor een Crealies Clearstamp Bits&Pieces en Noor! design Old letter en Memento inkt Gray Flannel gebruikt.
Door met een grijs tint te stempelen komt het wat rustiger na voren i.p.v. Zwarte stempelinkt.

Dit was mijn kaartje voor vandaag.
Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.
Voor degene die met vakantie gaan een hele fijne vakantie allemaal!
Hier moeten de kids nog 1 week na school.

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen: