dinsdag 5 juli 2016

Geniet van je vrije tijd!!

Welkom hier... gezellig dat je er bent.
Voor vele staat de vakantie periode alweer voor de deur.
Met deze kaart wens ik dan ook iedereen alvast een hele fijne vakantie toe.


Zoals jullie wellicht weten hebben wij van t Scraphuis een leuke challenge groep op fb.
Hier houden wij een maandelijkse challenge en deze maand luid de opdracht Vakantie.
Alles mag als we bij het zien van je creatie maar een vakantie gevoel krijgen.


Met Create & Celebrate pakket van You! craft was dat geen straf
Daar zit namelijk ook de leuke Dutch Doobadoo card art in van de caravan.
Er zijn nog enkele Create & Celebrate pakketten op voorraad.
Voor slechts € 10,00
je kunt ze hier vinden in de webshop.



Basis heb ik overgenomen op craft papier en deze netjes uitgeknipt.
Als design papier heb ik scrappapier van Studio light genomen.
Heerlijke zoete kleurtje!!


 

Ze is er echt klaar voor om te vertrekken!!
Stempel ingekleurd met de ZIG ccrb markers.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt: 
Huid: 028 - 64
Haren: 094
Trui: 202
Rokje: 065
Broek: 202  065
Laarsjes: 094 - 202 - 065
Tas: 094  202
Beertje: 065
Deken: 075



Heb je geen fb maar wil je wel graag meedoen met onze challenge.
Dat kan stuur dan een foto van je creatie na info@tscraphuis.nl

Voor nu wens ik jullie allemaal nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 

1 opmerking: